keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Moi!!!!11 Oon paras!!1

Moi. Mä ajattelin alkaa pitää blogia mun parhaasta elämästä koska mä oon paras ja kaikkia kiinnostaa mitä mä teen ku teen niin påaljon kaikkea hienoa mun elämässä ja nytkin oon afrikassa ku kierrän maapallon kesällä ainakin kaks kertaa semmonen maailman ympärys matka. <3 <3 Tääl on tosi kuuma ja tääl on tosi plajon jotain norsuja tai elefantteja en mä tiedä kumpia ne (on) mut ne on kivoja mietin että saisko jostain sellasen nrosu nahka takin.
Terkkuja x o x o x o $iiri
ps Paris Hilton lähettää terkkuja. Me mennään khta ratsastamaan tiikerillä
 
Tössä on mun uusin video. €lsi on siinä mukana ja se on aika ruma mut jos peitätte kädellä ruudun oikean puolen ni sit ette näöe sitä rumaa. <3 <3
T: $iiri
Eiku vasemman.

1 kommentti:

jätä mul kommenti jos haluut