keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Aim in paris!

Bonsoir every body! Moi je sus Siiri et je parle en peuc fransais perse que je suis belle et inetelique aussi! Je parle beaucoup des tongueles. Maintenant je sus 'a lÀ Franse! J'aimer la franse! <3 <3 mersi! x o x o

Nii mä kirjoti ranskak ku osaan sitäki ni oon nyt ninku pariisissa ja tääl on hienoo otin kuvan eiffelin tornista ja se on hieno et seison sen juurel just nyt ku kirjotan tätä ja kohta mennää ylös paitsi oon ollukkin siel jo pari kertaa ku oon matkustellu nii pal et ei se oo enää mitää uutta mut ei se haittaa ku on varaa mennä useaa kertaa ku oon niin rikas ja täälläkki mä oo kuuluisa et multa just pyydettii nimarei ja keikkee et mä oon tosi kuuluisa niinku joka paikas ku kaikki tuntee mut ja tääl ranskaks olin just yk päivä lehdes kanenssa taas ku mä olin yhdes ranskalaises elokuvas mukana näyttelemäs ku oon niiin hyvä ja sit sain awardinki siitä mut siis en leffan nimi on Les Mynifiques ja mä näyttelin siin sellasta kaunista naista ku en vois ees näytellä rumaa ku se ei ois uskottaavaa!!!1111
Täs on niinku kuva tornista et seison nyt sen juurella ja se näkyy hyvin ja tääl on nätti ilma ja kaikkee < 3
mä en tiedä viel mihin meen, niinku seuraavaks mut päätän sit taas lentokentäl et mihin ku voin mennä mihin vaan koska u know i'm rish toisin ku elsi :)

Vastasin muute use kysyttyihin kysymnyksiin taas lisää mut nyt meen ku mennään ylös

T: $iiri

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ei eifel torni oo sun vitsi oot tyhmä taas....: lol xd!!!1

      Poista
    2. Mä ostin ton. Mä haluan sen takas. Se on mun muisto. T: Elsi

      Poista
    3. Ei eifeltori oo sun vitsin köyhä ei sul oo niin paljon rahaa et voisit ostaa sen :) :)

      Poista
    4. Et voi lainata ilman lupaa!

      Poista
    5. Von ku oon paras ja kuvan saa aina ottaa eifel istä ku se on joka miehen oikeus

      Poista
    6. Mee sit Pariisiin ja ota kuva, mut et voi ottaa mun tornia ilman lupaa :( Mä haluun sen takas

      Poista
    7. Mä tuun huomenna hakemaan ton mun matkamuiston takas. Jos sä et anna sitä, mä kerron sun äidille ja isälle, että sä oot varas.

      Poista
  2. Mitä on Les Mynifiques suomeks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tarkorttaa kauniita mä tiedn ku osaan melkee kaikkii keilii ainaki englantii, suomee, ranskaa, italiaa, ruotsii ja sit osaan kans amerikkaa

      Poista
  3. :D Tunnisteet: Elsi on köyhä, I am so hot, i'am so RICH, in fransais, matkalla, oon julkkis, oon kuuluisa, oon rikas, Pariisi, rahaa riittää, Ranska

    $iiri sulla on paras BLOGI, sä oot niin rikas ja hot ja kaikkee. <3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  4. Sä oot ihan kauhee, noi laulut ihan täyttä moskaa
    Kauhee ääni let it go....m

    VastaaPoista

jätä mul kommenti jos haluut