perjantai 20. joulukuuta 2013

joulupukki oli outo

mä soitin joulupukil ni se oli ihan outo et en mä usko et se tuo mitään mitä oon toivonu
ni nyt sit aion kertoo kaikille mun kavereille ,mitä haluun et saisin varmasti hyvät lahjat. Ja vanhemmil kans kerron, ku en haluu mitään riskejä.
tietty siis oon rikas ja voisin ite ostaa, mut jouluna kuuluu antaa ni muut voi antaa mulle enkä haluu viedä sitä iloo niiltä. :) oon niin hyvä sydämminen

Tänään aion käydä australiassa adoptoimassa kengurun. mullahan on siis takapihalla myös eläintarha ja siel on kaikkii eläimii. elsi on siel yötä ku se tulee yökylään ku en haluu sitä sisäl ku se on likanen ja tyhmä

mul on siis pihalla se banaani puu, mistä selitin sillon joskus ja siitä palvelijasta kans joskus kesäl. en oikee muista. ja sit mul on uimaallas ja golfkenttä, barbecuekatos, palmuja, liukumäki, poreamme, näköalatorni, karuselli, pomppulinna, trampoliini, eläintarha, mis on paljon eläimiä yms.
Mul on siis paljon juttui takapihal. Etupihal on kans. Siel on hieno puutarha ja kukkii paljon, esim. ruusui ja sireenei ja kaikkee hienoo vaaleenpunasta

mul on siis aika tosi upee piha :) :) :) voin joskus pistää kuvii mut en mä nyt jaksa ku meen pistää joulukoristeita ku mun pitää pistää paljon ku tääl amerikas pistetään paljon ja sit mul on hienoin talo, ku ostin sellasen joulupukin katolle ja sit mul on pihal poroi ihan aitoi ja niihinki pistin valot. sit mul on kans valaistu jäinen lumilinna. se maksaa tosi paljon ku se piti rakentaa sellasen jättisuuren ja ison pakastin hommelin päälle et se pysyis jäisenä eikä sulais
mut mul on onnex varaa ;) ;) ;)


mut nyt siis meen koristelee pihaa
mul on siis muuuten myös tosi upee kuusi pihal. täs on kuva siitä

tämmönen kuusi on mun pihal. tä on kuva mun etupihasta. tos on portaat mun kartanomaiseen linnataloon ja sit siel on nyt jotain vieraitaki pihal. Tais olla Britney Spears ja Lady Gaga ja Christina Aguilera ainaki kyläs sillon ku otin ton kuvan. :) Et ne siel varmaan näkyy. Tollasen kuusen siis ostin ku en mä mitään pientä haluu ku isompi on parempi :-D


Onks teil joulukuusi kotona? mul on siis viel sisäl toinen tollanen samanlainen. mul on iso olo huone. Se mahtuu sinne tosi hyvin et jää viel kattoon tilaaki ja kaikkee :)
teil ei varmaan oo mitään noin hienoo et varmaan joku sellanen mikä ois vaan yks oksa tosta lol :D mut mä ymmärrän kyl et ei kaikil oo varaa ku jotkut on vähän köyhii , mut ei se haittaa. :) varmasti te ootte ihan kivoi silti ainaki jos ette haise niinku elsi

mut nyt meen pihal koristelee ja tais adam lambertki jo tulla tonne se huutelee pihal
meen sen kaa siis koristaa :) 
sil on hyvä maku ja se osaa koristella kaikkee hyvin niinku esim ittensä esityksiin mut nyt meen
bye bye niinku AMERIKAS sanotaan koska oon täällä ni sanon niin :D :D :D 

kisses and everything nice
by 
Siiri the best friend ever for you


1 kommentti:

  1. Voi Elsi parka... no ei vaiskaa, hyvä $iiri, you are the best

    VastaaPoista

jätä mul kommenti jos haluut