tiistai 23. heinäkuuta 2013

PRISNSSI SYNTY!!!!11111 :) ihQ

moi!!111 Terkui täältä englannista tääl on isot juhlat nyt ku se Wiliamin ja Caterinen vauva synty mä olin kattoos sitä jo ja se on aika söpö mtu ei niin söpoö ku mä olin lku mä synnyin et mut sillon kruunattiin synnytysosaston prinsessaksi klu olin niin öpö vauva ja kaikkist söpöin ikinä et niinku niin mut ihan söpö, ja sit näin sen ku se oli just syntyny ku kävin kattoo, se on pieni ja suihku lähde on nyt sininen ku se on poika ja kaikkii on ilosii

Sen nimeks ois tullu Siiri jos se ois ollu tyttö ku mä ooon yvä kaveri caterinen ja sit se oliki poika ni sit se ei voi olla siiri ku sitä kiusattais koulus ku sil ois tytön nimi ni sit mä ehotin et se vois olla Adam tai Carlie ni vcarmaan siitä tulee sit toinen tai toinen et ne valitsee sit mut ne harkitsee noita vaihto ehtoi ku mä osaan nimetä hyvin et elsinki oon nimenny tyhmäks :) :) :)

otin aika monta kuvaa ja vidin mut en viitti pistää niti tänne ku kunnioitan caterinen ja wiliamin yksityisyyttöä ja pikku-adamin-Carlien et ku oon tosi rielu ja fiksu ni en tee sellasta vaik joku tyhmä /elsi/ ja köyhä /elsi/& vois tehä niin et sais rahaa ja myös kuviii mut mul on jo rahaa ni en tarvii ja kaikkee!!!1

mut aika varmaan sit julkastaan kuva aika pian et sit näätte et se on asika kiva,,,

Mut nyt kerron mis oon käyny kattoo kaikkee tääl ku olin Lana Dil Rayn kans kattoo kaikkee nähtäviä ja sellasii

Oltii kattoo Webmister Abbya ja täski näkyy ku ihmiset juhlii ku

prinssis ynty & kaikkee hienoo et munki mielest on aika siistii vaik ei se oo mun mielest nii ihmeellistä et ihan tavallista ku oon tottunu ku oon kaikkien kuninakaitten kaveri ja prinsessojen ja oon iteki melkeen prinsessa et ei noi kuninkaaliset oo mitää ihmeellisiä mun miälestä et niin ku niin et ihan normi päivä x o x o


'Täs on kaikkii matka muisteita mitä oon ostanu jo täältä paljon


nä ostin ranskasta pariisista tai sieltä ku olin ja sielt ostin ton tornin ja ostin kans sellasen ison kuuden metrin ja pistän sen taka pihal panaanin viereen ja koruja ja oli aika kalliita mut mul on varaa ku oon rikas mut elsi ei mut mul on rahaa aika tosi paljon et lämmitän talvella takan seteleil ku mul on varaa et voisin lämmittää vaik kulta harkoill mut ne ei pala ni sit ei voi et se ois aika turhaa pistää niitä takkaan ku ei ne syty et nii



Täs on ku ostin make uppei et voin taas sit syksyl tehä uusii videi ku tuun enkeleitten kaupunkii takas kotii ja sit oon ostanu laukkui ja kynsi lakkoja ja kaikkee et en ottanu kaikista ny kuvii ku oon ostanu niin paljon ja osan lähetin jo kotiin lentokoneel et ku ostan niin paljon et ne pitää lähettää erikseen et ostin kaikkee hienoo mut ei oo ongelma ku on rikas et köyhäl on ongelma ku pitööä kantaa laukus mut mä voin ostaa tavaroi varten lento koneen

Ostin myös pikasson maalauksen mun koko elmaan :) et se on aika kiva ni pistän sen mun kalleriaan seinäl ku pääsen kotii ja sity oltii kattoo kans puu tarhaa mis oli kukkii et miks muuten se on puu tarha eikä kukka tarha en tajuu ku siel kuitenki on kukkii tai on siel puitaki
mut siis e on nimetty mun mukaan yks kukka paikka londonissa :)( ku oon julkkkis ja kaikkee rikas ja kuninkaa kamu ni sit sain tarhan
Pikasson maalaus


Siirin flover loveli park -on tän nimi
MUT NYT MEEN KU ON KIIRE KU MEEN JONNEKKI TAAS :) :) mOIKKA! T: $iiri

ps conkratulations caterine and willy am bi: siiri!11 you're prins is veri loveli and cutE!! :) i'm hopping yu get sum piss and quite now and happy teme vith you're famile.

9 kommenttia:

  1. Pöllit ton kevääl kuvisluokasta... T: Elsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et taasdkaa tiiä mistää ni ei tarvii tulla selitään ku et tajuu taaskaa et toi on aito pikasso et oo hiljaa vaa äläkä puutu täys järkisten asioihin et onneks et oo mikää taide asijan tuntia ku olisit tosi huono sellanen jos, olisit !

      Poista
    2. no nii Hyvä et myännät et olit vääräsä ku oot aina tollanen viisastelia etkä oikeest tiädä mistää mitää et mä oon viisainpi ku sä, eikä tarvii enää tulla väittämä mitää ku et kuitenkaa oo ikinä oikeessa ja mä ki olin nyt oikees

      Poista
    3. Se kirjoitetaan Picasso, ei Pikasso. Eikä toi oo Picasso. Tuutko tänään meil?

      Poista
    4. ompa ku et taas tajuu Oot vaan kade
      Mihin aikaa?en kyl oo varma ku oot köyhä

      Poista
    5. ok tai sit mä voin soittaa ku sul ei oo varaa

      Poista
  2. MÄKI HALUUN SIIIRILLE MÄKINMÄKINMÄKIN ELSI ANNA PUHELINNUMERO!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista

jätä mul kommenti jos haluut