tiistai 2. heinäkuuta 2013

!!!

Siiri on tyhmä.
T: Elsi

11 kommenttia:

  1. Elsi mee pois elsi sä ootniin tymä mä kerron susta un vanhemmille ja saat arestia ja sit et voi olla ulkona etkä saa enää launata muyn meikkejä!!!!!!1 KÖYHÄ!!!!!!!1!!1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄ EN enää ota sua mun videoihinmukaan ku sä oot, niin tyäa ja maksat enkä mä oo ensää sun kaveri tekä sä eooo enää mun kaveri ja smä olimotans suta poliisilel mene posi mun sivculta vitsin idiootti ja mistsä sä tiedät mun sala sanan????? VAKOILIA!!!1

      Poista
    2. ELSI LOPETA MÄ VAIHDAN MUN SALA SANAN JA SIT SÄ ET ENÄÄ TIÄDÄ SITÄ ETKÄ VOI KIRJOTTAA TÄNNE TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ TYÄ TYHNMÄ TYNMÄT YTHMÄ TYJ MÄ TYHNJMÄ IDIOOTTI IDIOOTTI

      Poista
    3. $iiri, salasana on yhdyssana.

      Poista
  2. Olisko mahollista jo tekisit marina the diamonds meikin? Arvostan sun taitoja! Sain innoituksen meikkaamiseen sulta ja dopelta :-)

    VastaaPoista
  3. Kenties voisit auttaa Elsiä tekemään oman blogin niin hänen ei tarvitse sekoilla sinun blogissasi?? :D

    Elsi saa varmasti paljon lukioita..mutta ei tietenkään yhtä paljon kuin sinä. :DD

    VastaaPoista

jätä mul kommenti jos haluut