keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Elsi tässä


Siiri teki omia kyselyitään, joten mäkin tein sitten omani kostoksi, vaikka kostaminen onkin vähän lapsellista.

Siiri, ei oo kivaa, että aina haukut mua ja valehtelet kaikille. Mä ajattelen ehkä vähän hitaasti, mut mä sentään ajattelen muitakin ihmisiä toisin ku sä. Kaikki ihmiset on hyviä sellasina ku ne on, etkä säkään tarvii mitään keksittyjä timantteja, vaan sä tarvitset paremman asenteen. Ihminen on kaunein silloin, kun se on kiva muille.

Ehkä sä nyt ajattelet vähän asioita. Kirjotin tän tänne, koska sä et oo vastannu mun soittoihin, etkä sä kirjottanu mulle mitään takas Facebookissa, ku kirjotin sulle. Siitä tulee paha mieli!

T: Elsi

p.s. Mä sain hienoja joululahjoja! Mummolta sain kivat villasukat, vaarilta 20€. Äidiltä sain digitaalisen rannekellon, ku en osaa kauheen hyvin viisareita. Ja isältä sain suklaalevyn. Paras joulu!

6 kommenttia:

  1. voi vitsin idiootti oikeesti mee pois täältä selittämästä jotain outoa Lol lol lol :D kyl mä saan sanoo oman mieli piteen
    ja btw aika lamet lahjat ku mä sain vaik kui paljon esim. villamekon by chanel, 2000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000€ ja big benin ostin kans. lol oot köyhä äläkä kirjota mun blogiin enää ku mä oon sanonu et älä kirjota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Siiri oot Siiri paras Elsi on iha tyhmä

      Poista
    2. ANONYYMI NE ON SKETSIHAHMOJA

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. LÖYDÄTKÖ EURON MERKIN?
    elsi elsi elsiu elsi elsi €lsi elsiäärgh elösi

    VastaaPoista

jätä mul kommenti jos haluut