maanantai 14. lokakuuta 2019

totuus

Moi mä oon siiri. Mä en oo kirjottanu vähään aikaan koska ei huvita koska oon niin paras etten jaksa tuhlata mun aikaa tuhriin ihmisiin. Lololo Tai siis mä vietän aikaa hollywoodis kakkien kuumien nimien kans et en ehdi sit kirjotella mitää turhii juttui tai ei mun jutut oo ikinä turhii vaan aika Tärkeitä.

:)
Mul on uus auto ja uus koti teatteri nyt ku mä sain paljon rahaa ku oon luonu uusii meikkei ja oon rikkaampi jo ku jeffrey staar. Et oon aika tosi rikas ja mul on paljon varastoi ja kaikkeee ja me olllaan kavereita ja tehdään yhdes sellanen meikki baletti ja siin on ruskee väri ja sen nimi on elsi koska elsi on aika kakka. Hhaha True!

Mä olin kiertää maailmaa ja kiersin sen monesta kohdasta ympäri ni nytoon käyny mones paikas ja ostin itteleni tuliaisia koksa en osta kenellekään tyhmälle

Mä kirjotan nyt tähän loppuu kaikee inspiringii eli insiroivaa eli sellast mikä nostattaa oloa niin ettei oo ihan luuseri niinku jotkut joita en ees jaksa mainita nimeltä vaik te kyl tiedätte jo kenestä mä puhun. Mut niin kirjotin viimeks eli äsken et elämä voi joskus olla vaikeeta ja se on ihan totta. Elämä voi olla vaikeeta josjkus tai sit se voi olla vaikeeta joka päivä. Siippuu vähän siitä kuka sä olet. Jos oot tyhmä ni sit sul voi olla aika vaikeet koko ajan ku et vaan osaa ni ei kannattais olla tyhmä


Moikka


_ Siiri



1 kommentti:

jätä mul kommenti jos haluut